Przystąpienie do programu absolwenckiego
Każdy uczestnik Programu “Absolwent UMK” otrzymuje – bezpłatnie i bezterminowo – Kartę Absolwenta UMK, która ułatwia mu korzystanie z licznych przywilejów.
Zgłoszenie
Aby otrzymać Kartę, należy wypełnić zgłoszenie elektroniczne, a następnie je wydrukować (kopia zgłoszenia jest wysyłana na podany w formularzu adres e-mail) i podpisać. Podpisane zgłoszenie należy dostarczyć do siedziby Programu “Absolwent UMK”.
Potwierdzenie statusu absolwenta
Dla osób, które ukończyły studia po 2007 roku, status absolwenta UMK potwierdzany jest poprzez elektroniczny Uniwersytecki System Obsługi Studiów (USOS). W tym celu niezbędne jest podanie w zgłoszeniu nr PESEL. Osoby, które go nie podadzą – do zgłoszenia muszą dołączyć dyplom lub zaświadczenie o ukończeniu studiów na UMK (w postaci skanu, zdjęcia lub kserokopii).
Osoby, które ukończyły studia na UMK przed rokiem 2007 oraz absolwenci studiów podyplomowych (wszystkie roczniki) do zgłoszenia muszą dołączyć dyplom lub zaświadczenie o ukończeniu studiów na UMK (w postaci skanu, zdjęcia lub kserokopii).
Składanie dokumentów i odbiór Karty
Dokumenty można dostarczyć:
– osobiście lub za pośrednictwem upoważnionych osób (w czasie pandemii COVID-19 zalecamy przysyłać zgłoszenia pocztą elektroniczną lub tradycyjną).
- w Toruniu
Dział Promocji i Informacji UMK, rektorat,
ul. Gagarina 11, p. 3 (parter)
poniedziałek w godz. 8:15 – 12:30,
wtorek – piątek w godz. 8:15 – 16:00,- Kartę wystawiamy na miejscu “od ręki”.
- Prosimy zabrać ze sobą dokument tożsamości.
- Uwaga! Prosimy sprawdzić dni wolne na stronie kontakt.
- w Bydgoszczy
Dział Promocji i Informacji CM UMK
budynek dydaktyczny Patomorfologii, p. 019B (parter)
ul. M. Skłodowskiej-Curie 9
pn.-pt. w godz. 7:00 – 15:00.- Kartę wysyłamy listem poleconym.
– pocztą
- pocztą tradycyjną na adres: Program Absolwent UMK, ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń
- pocztą elektroniczną (skany; najlepiej w jednym pliku PDF) na adres: program@absolwent.umk.pl
- faksem na numer: +48 56 611 47 56
Kartę wysyłamy listem poleconym (bezpłatnie) na adres wskazany w zgłoszeniu lub umożliwiamy jej odbiór na miejscu (na wydrukowanym zgłoszeniu należy zaznaczyć odpowiednią opcję).
Wystawienie i wysyłka karty następuje zazwyczaj w kolejnym dniu roboczym po otrzymaniu zgłoszenia. W listopadzie, grudniu i styczniu, z uwagi na wzmożone zainteresowanie Programem ze strony absolwentów odbierających dyplomy, okres ten może się nieco wydłużyć.