Wolontariusze 2025
Wypełnij zgłoszenie
- Zgłoś się do pomocy jako wolontariusz (zapisy do 10 lutego 2025)
Świadczenia dla wolontariuszy
Aby otrzymać świadczenia wolontariusz musi wypracować łącznie minimum 12 h (w dniu wydarzenia i/lub podczas przygotowania/sprzątania konwentu). Szczegółowy grafik będzie tworzony na początku marca i konsultowany podczas spotkania organizacyjnego.
- zaświadczenie o wolontariacie
- zwrot kosztów uzyskania zaświadczenia z KRK
- koszulka konwentowa
- kącik socjalny (kawa, herbata, przekąski) oraz talon na obiad w wydziałowym barze w dniu imprezy
- gadżety uniwersyteckie w podziękowaniu
- pamiątkowe zdjęcie
Zadania wolontariuszy
W zgłoszeniu należy zaznaczyć zadania, które można wykonywać.
- koordynacja bloku zadań (np. opiekun budynku, koordynator games roomu / wypożyczalni / turniejów / pokazów / sali gier rodzinnych)
- prowadzenie pokazów i turniejów gier
- animator na sali głównej
- animator na sali gier rodzinnych
- prowadzenie wypożyczalni (doradzanie w wyborze gier)
- prowadzenie punktu informacyjnego / punktu turniejowego / szatni
- przygotowanie/sprzątanie konwentu (noszenie stołów i krzeseł)
- wsparcie w bieżących potrzebach
- fotograf / filmowiec
- gra konwentowa (pomysł i realizacja w zespole)
Harmonogram
Termin | Zadania | Miejsce | Kogo dotyczy |
Wtorek 04.03 18:00 – 21:00 |
Nauka gier | KOI UMKul. Olszewskiego 16 (budynek TOLERANCJA, klub w piwnicy) | dla chętnych animatorów, prowadzących pokazy i turnieje |
Czwartek 06.03 19:00 – 21:00 |
Spotkanie organizacyjne | WMiI UMK ul. Chopina 12/18(klub studencki w piwnicy) |
wszyscy |
Wtorek 11.03 18:00 – 21:00 |
Nauka gierPakowanie gier PA UMK | KOI UMKul. Olszewskiego 16 (budynek TOLERANCJA, klub w piwnicy) | dla chętnych animatorów, prowadzących pokazy i turnieje |
Piątek 14.03 |
Transport gier na WMiI z Thornu i PA UMK | WMiI UMK ul. Chopina 12/18 |
zgłoszeni |
Piątek 14.03 17:00 – 20:00 |
Rozkładanie konwentu | zgłoszeni | |
Sobota 15.03 9:00 – 24:00 |
10:00 – 23:00 – konwent otwarty dla uczestników
23:30 – wspólne zdjęcie wolontariuszy i wręczenie upominków |
wszyscy | |
Niedziela 16.03 12:00 – 15:00 |
Sprzątanie konwentu | zgłoszeni | |
Wtorek 18.03 | Transport gier z WMiI do Thornu i PA UMK | zgłoszeni |
Zaświadczenia o niekaralności
Uzyskanie internetowego zaświadczenie z KRK wynosi 20 zł, a osobiście w punkcie informacyjnym KRK 30 zł. Zwroty zostaną wypłacone po zakończeniu imprezy osobom, które terminowo przedstawią zaświadczenie z KRK i dowód poniesionej opłaty z datą z 2025 roku.
Zaświadczenie i dowód wpłaty (opcjonalnie; jeśli chcesz otrzymać zwrot poniesionych kosztów) należy przesłać na adres grawitacja@umk.pl do 28 lutego 2025.
Szczegółowe informacje dla organizatorów
- koordynatorzy bloków
- instrukcje stanowiskowe
- dyżury
Dostęp do strony na hasło, które wyślemy po zaakceptowaniu zgłoszenia.