Reja 25, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 22 36
+48 56 611 22 37
e-mail: program@absolwent.umk.pl
obrazek nr 1

Wolontariusze 2025

Wypełnij zgłoszenie


Świadczenia dla wolontariuszy

Aby otrzymać świadczenia wolontariusz musi wypracować łącznie minimum 12 h (w dniu wydarzenia i/lub podczas przygotowania/sprzątania konwentu). Szczegółowy grafik będzie tworzony na początku marca i konsultowany podczas spotkania organizacyjnego.

  • zaświadczenie o wolontariacie
  • zwrot kosztów uzyskania zaświadczenia z KRK
  • koszulka konwentowa
  • kącik socjalny (kawa, herbata, przekąski) oraz talon na obiad w wydziałowym barze w dniu imprezy
  • gadżety uniwersyteckie w podziękowaniu
  • pamiątkowe zdjęcie

Zadania wolontariuszy

W zgłoszeniu należy zaznaczyć zadania, które można wykonywać.

  • koordynacja bloku zadań (np. opiekun budynku, koordynator games roomu / wypożyczalni / turniejów / pokazów / sali gier rodzinnych)
  • prowadzenie pokazów i turniejów gier
  • animator na sali głównej
  • animator na sali gier rodzinnych
  • prowadzenie wypożyczalni (doradzanie w wyborze gier)
  • prowadzenie punktu informacyjnego / punktu turniejowego / szatni
  • przygotowanie/sprzątanie konwentu (noszenie stołów i krzeseł)
  • wsparcie w bieżących potrzebach
  • fotograf / filmowiec
  • gra konwentowa (pomysł i realizacja w zespole)

Harmonogram

Termin Zadania Miejsce Kogo dotyczy
Wtorek 04.03
18:00 – 21:00
Nauka gier KOI UMKul. Olszewskiego 16 (budynek TOLERANCJA, klub w piwnicy) dla chętnych animatorów, prowadzących pokazy i turnieje
Czwartek 06.03
19:00 – 21:00
Spotkanie organizacyjne WMiI UMK
ul. Chopina 12/18(klub studencki w piwnicy)
wszyscy
Wtorek 11.03
18:00 – 21:00
Nauka gierPakowanie gier PA UMK KOI UMKul. Olszewskiego 16 (budynek TOLERANCJA, klub w piwnicy) dla chętnych animatorów, prowadzących pokazy i turnieje
Piątek 14.03
Transport gier na WMiI z Thornu i PA UMK WMiI UMK
ul. Chopina 12/18
zgłoszeni
Piątek 14.03
17:00 – 20:00
Rozkładanie konwentu zgłoszeni
Sobota 15.03
9:00 – 24:00
10:00 – 23:00 – konwent otwarty dla uczestników

23:30 – wspólne zdjęcie wolontariuszy i wręczenie upominków

wszyscy
Niedziela 16.03
12:00 – 15:00
Sprzątanie konwentu zgłoszeni
Wtorek 18.03 Transport gier z WMiI do Thornu i PA UMK zgłoszeni

Zaświadczenia o niekaralności

Ustawa z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2023 poz. 1606) oraz znowelizowana Ustawa o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) nałożyła na wolontariuszy, którzy mogą wejść w kontakt z dziećmi, obowiązek przedłożenia aktualnego zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. Dodatkowo organizator wydarzenia ma obowiązek sprawdzić wszystkich animatorów w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Oznacza to, że nie możemy nawiązać współpracy z osobą, która nie dostarczy nam ważnego zaświadczenia o niekaralności lub będzie widniała w rejestrze przestępców seksualnych.

Uzyskanie internetowego zaświadczenie z KRK wynosi 20 zł, a osobiście w punkcie informacyjnym KRK 30 zł. Zwroty zostaną wypłacone po zakończeniu imprezy osobom, które terminowo przedstawią zaświadczenie z KRK i dowód poniesionej opłaty z datą z 2025 roku.

Zaświadczenie i dowód wpłaty (opcjonalnie; jeśli chcesz otrzymać zwrot poniesionych kosztów) należy przesłać na adres grawitacja@umk.pl do 28 lutego 2025.

Instrukcja, jak uzyskać zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego:

Szczegółowe informacje dla organizatorów

  • koordynatorzy bloków
  • instrukcje stanowiskowe
  • dyżury

Dostęp do strony na hasło, które wyślemy po zaakceptowaniu zgłoszenia.